algemene voorwaarden

Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Hasi Unja en een cliënt waarop Hasi Unja deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard.

 

Behandelingen

Hasi Unja zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen, en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap, uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Hasi Unja zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

 

Afspraken

De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, behoudt Hasi Unja het recht het gehele of een gedeelte van het tarief voor de geboekte behandeling te berekenen. Hasi Unja moet verhindering voor een afspraak uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak aan de cliënt melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden indien zij gehinderd worden door overmacht. 

 

Betaling

 Hasi Unja vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten op deze website. De prijzen zijn inclusief btw. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of via een betaalverzoek te voldoen. 

 

Garantie

 Hasi Unja geeft de cliënt 1 week garantie op de verrichte behandeling. U ontvangt, wanneer het probleem binnen 1 week na de behandeling is gemeld, kosteloos, een nieuwe behandeling, een deelbehandeling of een reparatie.

De garantie vervalt wanneer de cliënt andere producten gebruikt dan door Hasi Unja geadviseerd, de cliënt de adviezen niet opvolgt, de cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 2 werkdagen heeft opgevolgd, de cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

 

Persoonsgegevens & Privacy

 Hasi Unja zal alle persoonlijke gegevens die nodig zijn voor een juiste behandeling en administratie behandelen volgens de richtlijnen van de AVG wet en niet verkopen of verstrekken aan derden.

 

Geheimhouding

 Hasi Unja is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Hasi Unja verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken. 

 

Aansprakelijkheid

 Hasi Unja is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, en/of ontstaan doordat Hasi Unja is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

 

Beschadigingen en diefstal

 Hasi Unja heeft het recht een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Diefstal wordt ten alle tijde bij de politie gemeld.

 

Klachten

Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling en/of product zal Hasi Unja samen met de cliënt haar best doen om dit samen te bespreken om zo tot een oplossing te komen. Mochten beide partijen niet tot overeenstemming komen dan kan de cliënt het geschil voorleggen aan de wetgever of aan de geschillencommissie van Provoet waarbij Hasi Unja is aangesloten.